2011. június 16., csütörtök

Csinos M-es kismama (terhes) menyasszonyi ruha - Jelenlegi ára: 14 500 Ft

Csinos 2 részes M-es kismama menyasszonyi ruha
Fájó szívvel eladom csinos 2 részes menyasszonyi ruhámat, mivel valószínűleg nem fogom ismét viselni J. Szekrényben tartás helyett szeretném, ha más is olyan szépnek és elegánsnak érezhetné benne magát a kerekedő pocak ellenére is a nagy napon, mint én tettem. A ruha egyszer volt rajtam, a polgári esküvőn kb. 3 órahossza időtartamban, ki van tisztíttatva.
A ruha egyszerű, de felvéve nagyon mutatós! 2 részes, nagy pocakra is jó (én a 8. hónapban voltam, 165 cm és kb. 70 kg). Kb. 38-40-es méretre jó. A szoknya hossza miatt a ruhát maximum 165 cm-es testmagasságig ajánlom.
A felső rész ejtett vállú, pocaknál oldalt enyhén húzott, rugalmas csipkéből készült, mellső oldalán alátét anyag biztosítja, hogy ne legyen átlátszó. Hátoldala és ujjai egy réteg csipkéből vannak, ennek megfelelően áttetszőek.
A szoknya derék része körbe gumírozott kismama betétes, rendkívül rugalmas.
Aukcióim között találsz hozzá való 37-es menyasszonyi cipőt is.
A ruha jellegéből adódóan személyes átvételt/próbát javaslok, de kérés esetén postázom is (pontos postaköltséget csomagolást és mérést követően tudok mondani). Kérdésekre készséggel válaszolok.
 
További kismama és baba-mama holmikat teszek fel folyamatosan a napokban!


Jelenlegi ára: 14 500 Ft

Az aukció vége: 2011-06-17 21:21
. Csinos M-es kismama (terhes) menyasszonyi ruha - Jelenlegi ára: 14 500 Ft

Fontos